Calonge i Sant Antoni acomiada els reis Narinant i Lolipop amb l’enterrament de la sardina

Van ser els primers en regnar i els últims en deixar de ser reis. Els Carnestoltes Narinant i Lolipop han acabat el seu regnat amb l'enterrament de la sardina dues setmanes després del seu discurs al sopar de colles. Han fet un repàs de com han estat aquests dies de festa, han dedicat unes paraules a cada colla del municipi i l'enterrament de la sardina ha acabat, com no podia ser de cap altra manera, amb una sardinada popular.

Els Gambats han tancat el seu regnat com a Reis Carnestoltes amb l'enterrament de la sardina. Han estat vint dies intensos d'actes, rues, discursos, però, per sobre de tot, molta festa. 

Eren dos reis i qui ha cremat a la foguera ha estat un mix dels reis Narinant i Lolipop. Amb la companyia de totes les colles calongines, els monarques han fet un repàs del Carnaval. Han dedicat un parell de minuts a cada disfressa i després s'ha encès la foguera per tancar la festa.

Amb la foguera encesa ha arribat el moment de menjar sardines. Els Gambats tanquen així un any especial sent els reis. Ara toca descansar, agafar forces i començar a pensar en com sorprendre l'any vinent.  

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Cultura