El mercat de Platja d'Aro clama els marxants en perill d'extinció

Els marxants de Platja d'Aro han tornat a sortir al carrer per demanar que cap parada del mercat sigui eliminada. El nou reglament aprovat per l'Ajuntament preveu suprimir-me 70 de les 156 i els paradistes s'hi oposen completament. Denuncien que s'han oblidat del mercat durant 15 anys i que ara volen reduir-lo per "beneficiar un petit sector del comerç".

Així han sonat els carrers del centre de Platja d'Aro amb la protesta dels marxants del mercat. 240 persones, segons l'organització, han participat en la manifestació per reclamar que cap parada de les 157 del mercat sigui eliminada. Aquesta és la seva línia vermella, mentre que a postura de l'ajuntament és suprimir-ne quasi la meitat. Han sortit des de l'aparcament de la Masia Bas direcció l'ajuntament i han tallat l'avinguda S'Agaró. Han recordat que darrere les parades del mercat hi ha famílies.

Lamenten que des de que van sorgir les primeres protestes el govern municipal no hagi fet cap proposta nova. Denuncien que aquesta mesura és per beneficiar un sector concret del comerç. Des de l'ajuntament rescorden que la proposta de reglament es va aprovar amb 16 vots a favor i una abstenció i l'objectiu és garanitr-ne la qualitat.

També expliquen que s'han reunit amb els marxants durant aquest període. Ara el nou reglament està en període d'al·legacions i després s'haurà d'aprovar definitivament. Els marxants adverteixen que seguiran mobilitzats. De moment ja fa dues setmanes que protesten i les mantindran durant el mes d'abril.
 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Societat