Avui dia 10 d'abril, arreu de Catalunya s'ha celebrat el Dia de l'Educació Física al Carrer. Sant Feliu de Guíxols ha celebrat la cinquena edició del Rodajoc en què hi han participat 240 alumnes de quart de primària de les cinc escoles de la ciutat. Ha estat un matí diferent per estar amb companys que no tenen a l'aula i ser conscients de la importància de fer esport a l'aire lliure.
Una aranya gegant, estirar la corda i l'acroesport han estat tres de les activitats del Rodajoc d'aquest any. Durant tot el matí, els participants han fet jocs de coordinació i cooperatius a la zona de la platja i els jardins Juli Garreta.
S'han format diversos grups amb alumnes de les diferents escoles de la ciutat. Moltes de les activitats estaven pensades en parelles i en equip. Han hagut de fer lletres entre els membres del grup, passar-se una pilota i fer força plegats per estirar la corda amb més força que el rival. Ho han fet acompanyats dels mestres d'educació física i els alumnes del cicle superior d'educació infantil.
Aquest any, el Rodajoc ha canviat d'ubicació per aprofitar un altre espai de la ciutat. És una mostra de la coordinació de les cinc escoles, l'institut Sant Feliu i l'Àrea d'Esports. Entre els centres educatius treballen per fer activitats per tots els cursos. Un dia en què els alumnes s'ho han passat bé fent activitat física a l'aire lliure.
Comentaris (0)