Josep Melcior Muñoz deixa la regidoria d’Hisenda després de l’aprovació dels Pressupostos

El govern municipal de Sant Feliu de Guíxols ha anunciat canvis en el cartipàs municipal. Josep Melcior Muñoz deixa de ser regidor d'Hisenda i el substitueix Alexis Cubó, que mantindrà Cultura i Esdeveniments de la ciutat. Muñoz també passa la regidoria d'Acció Social a Laura Serrano.  Laura Aiguaviva, Josep Saballs, Mireia Borrego i Núria Cucharero també assumeixen nous càrrecs dins l'executiu.

Un cop aprovats els pressupostos, el govern municipal de Sant Feliu de Guíxols ha decidit estructurar les regidories. Després de 10 anys al capdavant d'Hisenda, Josep Melcior Muñoz deixa de ser el responsable de l'àrea i es manté com a regidor d'Organització i Recursos Humans, Serveis centrals, Gestió Documental i Patrimoni Cultural. Ho fa després d'haver aprovat els comptes per 2025 amb els objectius marcats per aquest any. 

Qui li agafa el relleu com a regidor d'Hisenda és Alexis Cubó, que manté les regidories de Cultura i Esdeveniments de la ciutat, amb l'afegit de ser regidor adjunt d'Organització i Recursos Humans. Aquesta no és l'única modificació dins el govern. Josep Saballs afegeix Policia a les àrees del Festival del Porta Ferrada, Gestió, Disciplina Urbanística i Llicències, Habitatges i Obra pública. Laura Serrano assumeix Acció Social i manté les d'Igualtat, Salut comunitària, Educació i coneixement i Biblioteca.

La regidora Laura Aiguaviva incorpora Vitalitat a les àrees de Presidència, Participació ciutadana, envelliment actiu i residències de gent gran, Centres cívics i Protecció civil. Mireia Borrego afegeix Infància a Joventut, mantenint Esports, i Núria Cucharero manté les regidories, afegint Contractació i patrimoni i es converteix en la portaveu del govern. 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Política