Costes de l'Estat ja ha adjudicat les obres pels espigons de Sant Antoni de Calonge

L'estabilització de les platges de Sant Antoni de Calonge segueix fent passes endavant. Ja s'ha adjudicat l'empresa que farà les obres i el projecte contempla la construcció de dos nous espigons per aturar les correns marines que s'emporten la sorra del municipi. Contemplen iniciar les obres el mes de setembre.

Costes de l'Estat ja ha adjudicat les obres d'estabilització de les platges de Sant Antoni de Calonge i Es Monestrí. El projecte contempla nous espigons i transvasament de sorres per protegir la primera línia de mar del municipi. Ara falta saber quan començaran les obres.

L'ajuntament creu que les feines de millora no començaran fins al setembre. Per ells, aquesta seria la data idònia, ja que seria després de la temporada estiuenca i els terminis de les obres indiquen que podrien acabar abans de l'estiu de 2026. La reivindicació d'una millora dels espigons i la consolidació de les platges és una de les demandes del municipi. Cada vegada els temporals són més freqüents i la platja perd molta sorra.

El preu de les obres és de 3,1MEUR que contempla nous espigons, un dels quals serà el de la platja d'Es Monestrí que coincidirà en els primers 100 metres amb l'espigó de Palamós.
 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Economia