Ilusión de verano es presenta al cinema de Platja d’Aro

Ilusión de verano és una pel·lícula que narra la història d'una parella jove durant els mesos d'estiu. És el debut en llargmetratge del director, el palamosí Àlex Comas. Compta amb l'actriu de Llagostera, Claud Hernández, que ens ha explicat tota la feina que hi ha darrere el guió. Una obra amb accent baix-empordanès pel que fa a la direcció i a la localització de les escenes amb gravacions a Palamós i Pals. Al darrere hi ha la figura de l'Isidor Llorca, un productor amb 36 llargmetratges a l'esquena.

Ilusión de Verano és el primer llargmetratge d'Àlex Comas. La pel·lícula s'ha presentat aquest dimecres als cinemes de Platja d'Aro. Durant aquest trajecte els acompanya un home gran i en tot aquest temps van madurant fins a la decisió final. L'Àlex és de Palamós i la protagonista, Claud Hernández, de Llagostera. Per tant, una pel·lícula molt pròxima al Baix Empordà, fins i tot en la localització. S'ha filmat a Palamós i a carreteres del voltant i a platges com la de Pals. En total van ser molts mesos de feina compartits en equip.

Per tirar endavant l'obra, van obrir una recaptació de fons perquè tothom hi pogués donar suport. Al darrere també hi ha persones com l'Isidor Llorca, productor que ha estat al darrere d'una trentena de llargmetratges.

Explica que en la figura de l'Àlex s'hi va veure reflectit, li va agradar el projecte i va apostar per la pel·lícula. Ells tres van parlar durant la presentació i llencen un missatge: aneu al cinema


Imatge: tràiler de la pel·lícula

 

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Cultura