L'Estartit celebrarà la primera jornada de treball per connectar oferta i demanda laboral en el sector turístic i comercial. Serà el pròxim 4 de març a la Sala Polivalent.
L'Estartit és una destinació turística i a l'estiu la població creix. Per això, moltes empreses busquen personal per treballar en sectors com el turisme, la restauració, el comerç i els serveis. Per satisfer l'oferta i la demanda i facilitar la contractació abans de l'inici de la temporada alta, per primera vegada s'organitzarà una Jornada de Treball. Es farà el 4 de març a la sala polivalent entre les 10 h i les 13 h.
Les empreses que necessiten cobrir personal s'han d'inscriure, però els que busquen feina només cal que es presentin el dia de la jornada amb el currículum actualitzat.
A l’entrada del recinte hi haurà un punt d’informació amb un cartell que indicarà les empreses participants i les seves ofertes laborals. Els demandants de feina podran dirigir-se directament a les taules de les empreses que més els interessin per realitzar una entrevista breu i lliurar el seu currículum.
Els organitzadors confien que aquesta jornada sigui un èxit i serveixi tant per ajudar les persones a trobar feina com per facilitar a les empreses la cerca de personal qualificat. La data del 4 de març s’ha escollit estratègicament, ja que coincideix amb un dia festiu a les escoles i instituts, fet que permetrà la participació de joves que cerquen la seva primera experiència laboral de cara a la temporada d’estiu.
Comentaris (0)