L'Ajuntament de Calonge posa a la venda onze parcel·les per a habitatges unifamiliars

Calonge i Sant Antoni

Data: 14/02/2025

L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni posa a la venda onze parcel·les per a habitatges unifamiliars. La convocatòria per presentar ofertes al concurs resta oberta fins al 13 de març. Hi ha sis parcel·les a l’àmbit de Puig Rosell, quatre a Sant Daniel i una a Puig Balitrà.

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat a la venda onze parcel·les de naturalesa jurídica patrimonial integrades en el Patrimoni Municipal de Sòl i Habitatge destinades a l’ús residencial mitjançant habitatges unifamiliars. Fins al 13 de març les persones interessades poden presentar-se a la convocatòria. Un cop s’adjudiquin els contractes, els compradors tindran l’obligació d’edificar-hi en un termini màxim de quatre anys.

No és la primera vegada que es fa una subhasta de terrenys. El 2006 l'Ajuntament va obrir també un procés per vendre unes parcel·les.

En aquesta ocasió, sis parcel·les es troben a l'àmbit de Puig Rosell, quatre a Sant Daniel, i una al carrer d’Oslo, a Puig Balitrà. Els preus de sortida oscil·len entre els 71.600 euros i els 160.000 euros. Les superfícies van des dels 601 metres quadrats fins als 1.695 metres quadrats, mentre que l’ocupació màxima permesa de la superfície se situa entre el 20 i el 30%, segons el cas.

Comentaris (0)

*Per comentar es necessari estar registrat. Registra't o accedeix



Més articles de Economia