El CH Palafrugell ha sumat una nova victòria aquest cap de setmana després de superar per 7 a 5 el CP Alcobendas en un partit vibrant i ple d’emocions al pavelló de Palafrugell. Els d'Andreu Graupera encadenen així el seu tercer triomf consecutiu en un duel marcat per la intensitat, els gols i la bona resposta dels joves del planter, en una tarda d'hoquei que es va viure amb màxima tensió fins als darrers segons.
CH Palafrugell i CP Alcobendas han protagonitzat un autèntic partit d'hoquei perquè al pavelló de Palafrugell s’han cantat un total de 12 gols, i ha estat un partit competit, intens a dues bandes i que l’afició també ho ha viscut i ha format part del triomf palafrugellenc. Amb aquesta victòria per set gols a cinc, els d’Andreu Graupera sumen tres partits guanyats consecutius amb la gran sorpresa també de l’ascens al primer dels jugadors del base que han demostrat que poden comptar amb ells i que el planter de l’Empordà té un gran nivell. Fins als últims deu segons el partit no estava ni molt decantat per un equip, perquè amb tots els jugadors de l’Alcobendas a l’atac Eloi Matas a porteria buida ha tancat l’electrònic quan faltaven sis segons. Una victòria eufòrica pel Palafrugell que vol continuar competint al màxim nivell els dos partits que falten de lliga.
El partit ha començat amb gol de Jorge per l’Alcobendas, equip que ha acabat amb una expulsió per targeta vermella i amb dues blaves al partit. L’arbitratge no ha estat del tot encertat en el partit pels dos equips i durant tota la primera meitat i gran part de la segona hi ha hagut pica baralles entre banquetes i jugadors. Eloi ha empatat el partit i ha remuntat amb tres gols més d’un altre d’Eloi, Biel Mir i Àlex Torres en un període de 4’ minuts. Tot just abans del descans Jorge ha retallat distàncies al marcador per marxar a vestuaris amb esperances d’emportar-se'n els tres punts de Palafrugell.
A la represa, el CH Palafrugell ha aprofitat per generar ocasions i donar minuts als menys habituals tot i que l’Alcobendas ha posat un ritme de partit exigent i que ha estat a pocs centímetres d’empatar el partit. Sala a plaer ha posat la maneta per tranquil·litzar el partit. Minuts més tard, Enric i Marcos López han marcat pels visitants, posant el 5 a 4. La reacció dels madrilenys ha estat bona i el seu entrenador Miquel Àngel Sánchez marxa content de Palafrugell.
Eloi Matas de falta directa ha posat el 6-4 al marcador i semblava que el partit moria allà, tot i que a la jugada després del gol d’Eloi, Enric Casanovas ha tornat a retallar distàncies quan faltaven 2 minuts pel final. Ja sense porter i bolcat a l’atac, Eloi Matas ha recuperat una pilota des de camp propi que ha sentenciat el partit amb resultat de 7-5 final. El CH Palafrugell té dos compromisos abans d’acabar la temporada, d’aquí a dues setmanes es desplaça fins a Olot per disputar el derbi gironí i l’últim partit de lliga rebrà al Manlleu per tancar una temporada més en hoquei.
Comentaris (0)