Torna la competició de l'OK Lliga Plata. Aquest cap de setmana es disputarà la 13a jornada de la temporada i el CH Palafrugell rebrà la visita del CP Taradell. El club ha decidit que l'entrada per aquest partit sigui gratuïta per tal que l'afició doni suport als jugadors després d'un mes de gener molt dur.
Aquest dissabte el primer equip del Club Hoquei Palafrugell torna a competir després de dues setmanes d'aturada, però que per al club han estat d'allò més mogudes per la situació de les gravacions al seu vestuari per part del seu exentrenador.
Per aquest motiu el club i per tal que els jugadors se sentin recolzats el club ha decidit que les entrades per aquest enfrontament siguin gratuïtes. L'objectiu, com dèiem, és omplir el pavelló d'ànims i suport cap a la plantilla.
En aquest retorn a la pista s'enfrontaran al Club Patí Taradell, conjunt que va penúltim a la classificació havent empatat un partit i perdut els 11 restants. Per la seva part, el Palafrugell es troba a la part mitjana de la taula. Són sisens amb 18 punts i estan a 3 punts del Girona, a 4 de l'Olot, i a 5 del Rivas. El primer classificat és el Reus amb 27 punts. En tot cas, guanyar al Taradell aquest cap de setmana pel Palafrugell podria suposar apropar-se als equips de la part alta de la taula.
El partit, corresponent a la 13a jornada de l'OK Lliga Plata Sud, es jugarà al Pavelló d'Hoquei de Palafrugell aquest dissabte a partir de les 20h.
Comentaris (0)