Conèixer i veure les diferents etapes artístiques de Josep Albertí. Aquest és un dels objectius de l'exposició que han fet els alumnes de l'Institut Sant Elm de Sant Feliu de Guíxols dins el projecte Creativa't. Han hagut de seleccionar els quadres per exposar i analitzar-los per construir el relat de la mostra. L'exposició, que es troba al Monestir, s'inaugura demà a les 18h i avui els hem acompanyat en l'últim dia de muntatge.
Aquests són els últims preparatius de l'exposició "Colors Dins la Foscor". Es podran veure 12 obres de l'artista ganxó Josep Albertí en una mostra pensada i organitzada pels alumnes del batxillerat artístic de l'Institut Sant Elm. Una oportunitat per gaudir de les obres d'Albertí i conèixer tota la seva trajectòria.
Fa un parell de mesos que els alumnes treballen en l'exposició. Això vol dir que el projecte comença des de la tria de les obres fins a pensar com connectar cada pintura. Albertí és un dels artistes més importants del segle XX. El seu traç lliure i expressiu buscava representar l'essència de cada paisatge i l'ús del color ens permet identificar el moment de l'obra.
Ja fa nou anys que els alumnes del Sant Elm organitzen una exposició a la ciutat. L'exposició és una oportunitat pel públic per redescobrir les obres de Josep Albertí. Pels alumnes és un aprenentatge no només en l'estudi de les obres, sinó en tot el que implica crear una exposició, des de la planificació de les obres fins al discurs que es vol transmetre. També han pogut descobrir espais del Museu d'Història. Moltes hores de feina que demà veuran la llum amb la inauguració a les 18h. L'exposició es pot visitar fins al 10 d'abril.
Comentaris (0)